Seekordne "Teeninduse teejuhi" episood keskendub ärikliendi müügile. Saatekülalisteks on Tele2 Eesti ärikliendi müügidirektor Jürgen Jalakas ja nomonkeybusiness müügikoolitaja Rait Videvik, kes selgitavad, kuidas pakkuda äriklientidele tipptasemel teenindust ja teha samal ajal edukat müüki.
- Rait Videvik ja Jürgen Jalakas. Foto: Äripäev
Videvik selgitab saates inimkeskse müügi aspekte, tuues esile, et edu võti peitub autentses soovis klienti aidata, mis muudab müügiprotsessi vähem pealetükkivaks ning toob näiteid, kuidas seda päriselt teha. Tema sõnul võivad just lihtsad muutused lähenemises ja teeninduse disainis olla see, mis loob olulise erisuse ja tagab pikaajalised kliendisuhted. Jalakas tutvustab, kuidas luua edukat ärikliendi müügistrateegiat.
Saatejuht on Keit Ausner.
Müügikoolitaja: klient ei taha müügikohtumisel sinu slaide näha
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.