Aasta viimases "Nimed müügitahvlil" saates arutlevad Dominate Sales tegevjuht Silver Rooger ja müügitreener Mardo Kase selle üle, kuidas mistahes majanduskeskkonnas edu saavutada, millised võivad olla ohud ja mida tasuks tähele panna.
- Foto: Artem Podrez / Pexels
Siit ka küsimus: Millist tüüpi ettevõte, müügiinimene ja lähenemine saavutab peaaegu alati edu? Millised on need oskused, hoiakud ja teadmised, mis eristavad terad sõkaldest ja tagavad head tulemused?
Saade tugineb uuringule, mis viidi läbi 6000 müügiinimese peal üle maailma, et saada aru mida parimad sooritajad teevad teisiti ülejäänud kolleegidest (CEB, CEB Sales Leadership Council, 2011).
Milliste oskustega müügiinimesed suudavad edukalt müüa igas majanduskeskkonnas?
Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.