• 14.12.23, 10:26

Juhtimiskultuuri jõud: sinu stiil peegeldub klienditeeninduses

Öeldakse ikka, et kala mädaneb peast – sama kehtib ka teenindusvaldkonnas. See, kuidas juhid käituvad oma inimestega, määrab selle, kuidas nemad teenindavad kliente. Kui ettevõtte kultuur ei toeta empaatilisust, erinevuste aktsepteerimist ning mõistvat suhtumist, ei saa seda ka sinu kliendid.
Marianne Lõhmus, Aile Laansalu ja Tene Link
  • Marianne Lõhmus, Aile Laansalu ja Tene Link Foto: Meelika Riiberg
Kusjuures empaatilisus ja suhtlemisoskus on just see, mida koolitajad Aile Laansalu ja Tene Link arendada soovitavad. Eriti oluline on see noore põlvkonna puhul, kelle jaoks teenindussektor on tihti esimene töökoht. Määravaks on siin erinevad treeningud, rollimängud, aga eelkõige eeskuju ja toetus.
Teeninduse parendamiseks peab alustama aga hoopis rohujuuretasandist, sellest, missugust probleemi oma teenusega lahendatakse ja miks see oluline on? Sama „miks“ tuleks läbi mõelda ka erinevate tehnoloogiliste abivahendite kasutamisel. Lihtsalt äge asi toob kliendi korra uudistama, aga kui vajadused jäävad täitmata või elu muutub seetõttu keerulisemaks, ei sünni lojaalset suhet.
Juba jaanuaris alustab koos Aile ja Tenega Äripäeva Akadeemias uus „Teenindusjuhtimise meistriklass“, kus lisaks teooriale külastatakse üht teenusettevõtet ja koostatakse ühiselt klienditeekonna kava ning teenindusprotsessi prototüüp.
Saadet juhib Äripäeva koolituste juht Marianne Lõhmus.
Juhtimiskultuuri jõud: sinu stiil peegeldub klienditeeninduses
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 17:24
Pilvepõhiseid ärijuhtimissüsteemid on paindlikud ja kulusäästlikud
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele