Kuidas müüa, kui vastas on teadlikud kliendid ja konkurents on tihe?
Seekordses "Nimed müügitahvlil" saates jagavad Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja projektijuht Priit Pähklamägi oma hiljutisi kogemusi teenuse müümisest kui vastas on teadlikumad kliendid ja valdkonnas on tihe konkurents.
Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja projektijuht Priit Pähklamägi. Foto: Äripäev
Saates arutlevad Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja projektijuht Priit Pähklamägi arutlevad selle üle, millal avatud küsimustest enam ei piisa? Kuidas eristuda konkurendist, kui tooted on samaväärsed? Käsitletakse Gertner Inc kliendilojaalsuse üllatavaid uuringutulemusi. Tule ja kuula, kuidas tekivad lojaalsed kliendid ning mis paneb ostjat Sinu kasuks otsustama. NB! See pole enam lihtsalt parima hinna-kvaliteedi suhtega toote müümine.
Kuidas müüa, kui vastas on teadlikud kliendid ja konkurents on tihe?
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.