• 02.08.24, 08:45

Automüüja kahtleb, kas maks inimeste valikuid oluliselt rohelisemaks muudab

Topauto müügijuht Janek Eskor usub, et keskkonnamaksuna käsitletav automaks muudab inimeste valikuid üksnes mõningal määral.
Riigikogu parkla.
  • Riigikogu parkla. Foto: Andras Kralla
Eskor põhjendas niisugust arvamust Äripäeva raadio hommikuprogrammis asjaoluga, et vastuvõetud kujul maks arvestab lisaks sõiduki saastenäitajale ka selle massi, kuid näiteks nn täishübriidid ongi loomu poolest raskemad autod ning seetõttu ei tule maksuvõit kokkuvõttes kuigi suur. Lisaks tuleb silmas pidada, et täishübriidid on kas või poolhübriididega võrreldes ka n-ö letihinnas kallimad.

Seotud lood

Uudised
  • 01.08.24, 09:15
Automüüja: uue auto ostja võib olla hiljaks jäänud
Eesti inimeste madal kindlustunne on tinginud languse käesoleva aasta automüügis, kuid teatud juhtudel ka uue auto ostu või vana väljavahetamise soovi edasilükkamine automaksu selginemise ajaks. Elke Tallinna tegevjuht Raido Rosenfeld toob välja, et enne 2025. aasta algust ei pruugi mõned mudelid enam Eestisse jõudagi.
Majandustulemused
  • 17.07.24, 11:30
Automüüja saavutas rekordkäibe ja ootab automaksust uut hoogu
Automüüja Topauto saavutas vaatamata segasele aastale mullu rekordkäibe, selgub majandusaasta aruandest.
Uudised
  • 14.06.24, 10:23
Uus trend: autoostja soovib, et ostetud sõiduk tuuakse koju kätte
Autode müük on pärast koroonaaega liikunud kasvavas tempos internetti ning sõidukeid tellitakse e-poest samamoodi nagu kodutehnikat või riideid. Kasutatud autode müüja Longo grupi müügidirektori Rainer Uukkivi sõnul on selline areng loonud uue trendi, et ka pruugitud tavaautode ostjad soovivad nüüd tellitud sõiduki saada nagu postipaki koju kätte.
Uudised
  • 29.05.24, 11:10
Planeeritav mootorsõidukimaks on mõjutanud ostukäitumist üllatavas suunas
Vastupidi kõigile ootustele pole kavandatav mootorsõidukimaks avaldanud veel positiivset mõju selle aasta automüügile, kuid ostjate soovid ja nõudmised sõidukitele on see-eest varasemate aastatega võrreldes muutunud, tõdes Eesti suurim kasutatud autode müüja Longo grupi müügidirektor Rainer Uukkivi.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele