"E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates võtame vaatluse alla tarbijakäitumise arengu viimaste aastate kriiside taustal ning saatekülalised räägivad sellest, kuidas need muutused on mõjutanud e‑kaubandust.
- Saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest ja tarbimispsühholoog Ivar Soone. Foto: Äripäev
Saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest avab tarbimispsühholoogi Ivar Soonega millised tegurid suunavad tänapäeva ostjad ekraani taga ja füüsilistes kauplustes. Saate alguses arutatakse, kuidas pandeemia, sõjad ja majanduslik ebakindlus on mõjutanud tarbijate kindlustunnet ja valikuid. Soone toob välja, et inimesed on muutunud oma ostudes kaalukamaks, eelistades ratsionaalseid otsuseid ja säästmiskäitumist. Samas ei piirdu tarbijakäitumise muutused vaid hinnatundlikkusega – tarbijate käitumist suunavad emotsioonid, kultuurilised eripärad ja kohene rahulduse vajadus, eriti e‑kanalis.
Saates uuritakse, kuidas e‑kaupmehed saavad ostuprotsessi lihtsustamise, tagastamistingimuste ja personaliseerituse kogemuste kaudu klientide usaldust ja lojaalsust võita. „Eesmärk on kiire ja mugav ostukogemus, kus tarbijad saavad kohe rahulduse – see on võtmetegur, mis muudab ka väikesed e‑kaupmehed konkurentsivõimeliseks,“ ütles Soone.
Kuidas mõjutab kriisidest muutunud tarbijakäitumine e‑kaubandust?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.