• 19.02.25, 14:57

E-kaubanduse ABC | Kuidas tagada mugav makse ja välkkiire tarne?

Alustava e-kaupleja jaoks on esmatähtis lahendada kaks suurt küsimust: kuidas muuta maksmine võimalikult mugavaks ja kuidas tagada kiire ning sujuv tarne.
Tarne kiirus on üks komponent, mis e-poe edu dikteerib.
  • Tarne kiirus on üks komponent, mis e-poe edu dikteerib. Foto: Dpa/Scanpix
E-kaubandusega alustamine on tänapäeval lihtsam kui kunagi varem. Paljud alustavad oma toodete müüki sotsiaalmeedia platvormidel nagu Facebook ja Instagram, ilma et oleks vaja teha kohe suuri investeeringuid. Oluline on aga valida sobiv makselahendus, mis võimaldab klientidel kiiresti ja turvaliselt oste sooritada. Eestis on levinud erinevad pangalingid, kuid kasvavas trendis on ka makselingid ja QR-koodiga maksed, mis sobivad hästi näiteks laadal või müügiplatsil kauplemiseks.

Seotud lood

Uudised
  • 07.02.25, 09:56
FOTOGALERII: rahvahääletusel selgusid Eesti kõige paremad e-poed
Eesti tarbijad reastasid konkursil „Eesti rahva lemmik e-pood“ parimad veebipoed – kõige rohkem hääli kogus Weekend, tuntud tegijate kõrval kerkis esile ka päris uusi tegijaid.
Uudised
  • 29.01.25, 10:58
204 Eesti e-poe analüüs | Vaata, mis üllatas digiekspert Mikk Maistet
Selgus Eesti kiireimini allalaadiv e-pood ja vihje ka kõige kehvema digiligipääsetavusega e-poele
Äsja lõppes rahvahääletus 2025. aasta Eesti parima e-poe valimisel, mille korraldas Eesti e-kaubanduse liit. Ennast oli üles andnud koguni 204 e-poodi, mida asus omaalgatuslikult analüüsima IT- ja digiekspert.
Uudised
  • 24.01.25, 13:14
Case study | Bauhofi e-kaubanduse direktor: AI vähendas klienditoe koormust 50%
Varem tuli tipphooajal klienditugi veebis ülekoormuse pärast välja lülitada
Ehituspood Bauhof pidi rinda pistma üle jõu käivate klienditeeninduse kanalitega, mis pani lõpuks poeketti otsima uusi lahendusi, et teenindust hõlbustada ja parandada.
Uudised
  • 15.01.25, 10:04
E-kaubandus 2025. aastal: milliseid väljakutseid on oodata?
Parem tarbijakogemus ja kõrgemad e-müügimahud – need iseloomustasid e-kaubanduse ettevõtteid 2024. aastal. Ilmselgelt muutub ostjatele e-kaubanduse platvormide kasutamine üha mugavamaks ja harjumuspärasemaks, tõdes SEB kaupmeeste makselahenduste juht Heleriin Pihla.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.02.25, 10:18
Puhtus kui konkurentsieelis: kestlikud lahendused HORECA sektorile
Restorani või hotelli puhtus on sageli nähtamatu- kuni hetkeni, mil see pole enam tasemel. Kliendid ei pruugi märgata laitmatult hooldatud ruume, kuid kui hügieen jätab soovida, mõjutab see otseselt rahulolu ja korduvkülastusi. Kas teie ettevõtte puhastuslahendused loovad kindlustunde või jätavad ruumi kahtlusteks? Õige strateegia muudab puhtuse mitte ainult hügieeninõudeks, vaid tugevaks konkurentsieeliseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele