• 24.01.25, 13:14

Case study | Bauhofi e-kaubanduse direktor: AI vähendas klienditoe koormust 50%

Ehituspood Bauhof pidi rinda pistma üle jõu käivate klienditeeninduse kanalitega, mis pani lõpuks poeketti otsima uusi lahendusi, et teenindust hõlbustada ja parandada.
Case study | Bauhofi e-kaubanduse direktor: AI vähendas klienditoe koormust 50%
  • Foto: Meeli Küttim
Bauhofi ärimüügi ja e-kaubanduse direktor Priit Vao selgitas, et klienditeeninduse kanalite haldamine käis neile esialgu üle jõu. “2021. aasta oli esimene täisaasta, kus meil oli e-poes online chat olemas. Pidime selle aga tipphooajal välja lülitama, sest ei suutnud kolme kanalit – telefon, e-kiri ja chat – ära teenindada,” tõdes Vao. See tähendas vaid üht – tuli hakata otsima uut lahendust.

Seotud lood

Uudised
  • 15.10.24, 10:39
5 kaubandustrendi, mida Eesti saab järgida
Kaubanduse turunduse professor Jonathan Reynolds rääkis Kaubanduse Aastakongressil, et muutuvas keskkonnas ei jää jaekaupmeestel üle ei midagi muud, kui kohaneda, olla optimistlik ning teha endast olenev, et pakkuda kliendile seda, mida tal vaja on.
Uudised
  • 11.10.24, 12:06
Tõnu Väät: kuidas saab Eesti e-kaupmees globaalselt konkureerida?
“Aasia veebipoodidide, näiteks aina enam populaarsemaks muutuvate Sheini ja Temuga eestlane konkureerida ei suuda, kuid meil on kliendi võitmiseks varuks omad trumbid,” rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
Uudised
  • 14.10.24, 14:05
Külalislahkuse ekspert: kui sa ei hooli oma töötajatest, ei hooli sa ka klientidest
Rakveres toimunud Lääne-Virumaa turismikonverentsil soovitas külalislahkuse ekspert Rain Tunger kõigil suhtuda klientidesse kui külalistesse.
  • ST
Sisuturundus
  • 05.08.24, 11:10
5 levinud viga e-poe loomisel ja näpunäiteid nende vältimiseks
E-poe loomine võib tunduda ahvatleva võimalusena oma äri laiendamiseks, kuid see pole sugugi lihtne ülesanne. Tihti tehakse selles protsessis vigu, mis võivad lõpuks osutuda üsna kulukateks. Siin on viis levinud viga, mida e-poe loomisel tehakse, ja mõned praktilised näpunäited nende vältimiseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 13:47
Selver täiendas kodukaupade valikut luksusliku Maku Elements sarjaga ja Marimekko disainiga
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele