Teeninduse teejuhi saates keskendume töötajakogemusele – kuidas seda kujundada, milliseid samme organisatsioonid astuvad ning miks on see ettevõtte edu seisukohalt kriitilise tähtsusega.

- Riin Soostar ja Eve Karo. Foto: Circle K ja Tele2
Saates jagavad enda kogemusi ja teadmisi
Tele2 Eesti talendikogemuse juht Eve Karo ja
Circle K Eesti personalipartner
Riin Soostar. Saates alustame sellest, kuidas töötajakogemuse kujundamine algab juba värbamisprotsessist ning jätkub läbi sisseelamisprogrammi, mentorluse ja pideva arengu. Räägime sellest, kuidas tehnoloogia ja töökeskkond mõjutavad töötajate motivatsiooni ning miks on oluline, et inimesed tunneksid end väärtustatuna. „Oluline on see, et töötaja teaks, kuidas ta ettevõtte edusse panustab,“ ütleb Eve Karo.
Lisaks arutleme, kuidas lahkumisvestlused aitavad mõista, miks töötajad ettevõttest lahkuvad, ning kuidas paljud neist leiavad tee tagasi, olles saanud väärtuslikke kogemusi mujalt. Külalised jagavad ka soovitusi ettevõtetele, kes soovivad luua toetavat ja motiveerivat töökeskkonda.
Saadet juhib Maarit Eerme.
Värbamisest lahkumiseni – kuidas kujundada positiivne töökogemus?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.