• ST
  • 04.12.19, 16:04

Digitaalne töökoda: Autodoc käivitab innovaatilise nõuandeplatvormi Autodoc Club

Euroopa autovaruosade veebipoe etalon Autodoc pakub oma klientidele ja huvilistele auto hooldamiseks uuenduslikku platvormi nimega Autodoc Club. Oma funktsioonide poolest on see turul ainulaadne.
Digitaalne töökoda: Autodoc käivitab innovaatilise nõuandeplatvormi Autodoc Club
Platvorm, mis on saadaval 26 Euroopa riigis, sisaldab rohkem kui 1300 pdf-formaadis professionaalset remondijuhendit kõigis riigikeeltes, lisaks 2240 üksikasjalikku õppevideot. Peale selle on olemas terve hulk muid kasulikke funktsioone, nagu näiteks oma auto integreeritud hooldusprotokoll. See avab uued võimalused remondi planeerimiseks ja kulude kontrollimiseks. Autodoc Club rakendus, mis lastakse plaanide järgi välja Android- ja iOS-operatsioonisüsteemide jaoks 2020. aasta algul, seob mobiilsetes seadmetes kõik Autodoc Clubi veebilehe funktsioonid nutitelefonide ja tahvelarvutite kasutajate jaoks.

Üks peatuskoht, kust saada nõu, teenuseid ja varuosi

Autodoci platvorm Autodoc Club jagab nüüd oma klientidele innovaatilist platvormi, mis pakub laia valikut autode remondi ja hooldusega seotud teenuseid. Lisaks pdf-formaadis juhenditele ja õppevideotele pakub Autodoc Club mitmesuguseid muid funktsioone: kasutajad ei saa talletada oma profiilil mitte üksnes oma automudelit, vaid ka pidada hoolduslogi, saada kuluvosade asendamise meeldetuletusi või salvestada töökodadega seotud teavet.
Uue Autodoc Clubi põhikomponent on rohkem kui 1300st pdf-formaadis remondi-juhendist ja 2240st üksikparandusi puudutavast õppevideost koosnev kollektsioon. Otsingufunktsioon aitab kliendil leida oma auto eesseisva projekti jaoks õige juhendi. Kui juhend ei ole veel saadaval, siis saab seda paluda otse Autodoci spetsialistidelt.

Professionaalse nõu saamine ja mugav varuosade ostmine

Juhendites on toodud ära otsejuurdepääs Autodoci veebipoodi. Kasutaja saab kõik vajalikud osad tellida mugavalt varuosade edasimüüja veebipoest. Töövahendi puudumisel saab ka selle veebipoest otse tellida. Parandusi või varuosi puudutavate küsimuste tekkimisel saab klient igal ajal pöörduda foorumis otse spetsialistide, näiteks automehaanikute või tehnikute poole. Seega pakub Autodoc Club integreeritud ühe peatuse lahendust autoomanikele, kes tahavad ise oma autot parandada või saada igakülgset teavet ning osta varuosi otse ja soodsalt.

Autoga seotud teenuste tasuta platvorm

Pakkumise lõpetavad lisafunktsioonid, nagu näiteks hoolduslogi ja kuluvosade vahetamise meeletuletused, mis aitavad vältida tarbetuid kulusid. Selle tulemusena on teie auto alati parimas seisukorras. Personaalsel alal saab kasutaja hoida sõiduki dokumente, sõiduki kindlustuspoliise ja oma märkusi, nii et kõik tema autoga seotud dokumendid on alati käepärast. Ja alates 2020. aasta algusest on see nutitelefoni kasutades võimalik ka käigupealt ja reisides.
Platvormi kasutamine on piiramatu ega sõltu tellimuse esitamisest. Tasuta kasutaja-konto loomine on vajalik ainult personaalse abistamise jaoks. Autodoci veebipoe olemasolevad registreerimisandmed töötavad ka uue portaali puhul. Kõik kaupluse-kontole juba sisestatud autoandmed kantakse automaatselt üle, kui te registreerite end Autodoc Clubi kasutajaks sama kontoga.

Teavet Autodoci kohta

Autodoc on Euroopa juhtiv autovaruosade veebipõhine edasimüüja. Selle sektori kõige kiiremini kasvava ettevõttena, mille 63%line müügikasv finantsaastal 2018 tähendas jõudmist ligikaudu 415 miljoni euroni (2017 oli see 254 miljonit eurot), püüab Autodoc oma positsiooni veelgi laiendada. Tänu edukale laienemisele on Autodoc nüüd esindatud lisaks Saksamaale 25 teises Euroopa riigis. Autodoc püüdleb tugevat kliendifookust läbi sotsiaalmeediakampaaniate, tehnilise toe vastavas riigikeeles ja hetkenõudlusele orienteeritud tootevaliku, kuhu kuulub peaaegu 2,5 miljonit toodet 545 kaubamärgiga tootjalt 128 automargile. Autodoc GmbH asub Berliinis Lichtenbergi linnaosas ja seda juhivad täielikult selle omanikud. Lisaks oma peakorterile avas ettevõte 2019. aasta mais esinduskontori Kurfürstendammil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele