Omnival on nüüd ka Eestis kasutusel oma automaatsed tarnemoodulid, mida alustavad e-poed saavad tasuta alla laadida.
- Omniva ärisegmendi juht Kristo Kõivumägi Foto: Omniva
Omniva ärisegmendi juht Kristo Kõivumägi sõnul võimaldavad tarnemoodulid kiiresti ja mugavalt oma e-äriga kasvõi kolmes Baltiriigis korraga alustada. „Omniva automaatseid tarnemooduleid saab esialgu liidestada Woocommerce ja Shopify platvormidel loodud e-poodidele, kuid lähiajal platvormide valik laieneb. Omniva on e-poodnikule väga hea koostööpartner, sest meie pakiautomaatide võrgustik katab terve Baltikumi ning pakume juurde ka kullertarnet ning lunatasu lahendust,“ rääkis Kõivumägi.
Omniva tarnemoodulite kasutamisel saab olla kindel, et kui Omniva pakiautomaatide võrgustikku lisandub uusi pakiautomaate, siis uuenevad e-poes pakiautomaatide nimekirjad automaatselt ja klientidel on alati ostukorvis ajakohane info pakiautomaatidest.
Omniva tarnemoodulitega toimub automaatne aadresskaartide genereerimine otse e-poe keskkonnas ning saatelehtede väljavõtet saab teha e-poe administratiiv keskkonnast.
Sõlmi leping enne 4. märtsi ja saad kingituseks kümne paki tasuta saatmise!
E-pood, kes sõlmib ärikliendi lepingu Omnivaga ja liidestab oma e-poe tarnemooduliga, saab kingituseks võimaluse saata kümme esimest pakki oma klientidele Omniva pakiautomaatidesse või kulleriga kliendile koju kätte tasuta.
Seotud lood
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.