• 09.04.25, 09:26

Alar Ojastu: mis vahe on kliendil ja külalisel?

Enne kohtumist Teeninduse aastakonverentsil Kultuurikatlas pakub Alar Ojastu sulle kogemusliku eksperimendi. Tee kaasa ja jaga oma kogemust. Lisaks räägib Alar oma isikliku positiivse kliendikogemuse loo ja mitu näidet, mis lausa judinaid tekitavad.

Seotud lood

Uudised
  • 07.04.25, 16:01
Laura Põldvere: teenindaja soe suhtumine teeb imesid
Uudised
  • 04.04.25, 12:11
Müügikoolitaja Raido Rõivas: ka köögimööbli tellimine võib kulgeda kliendisõbralikult
Müügi- ja arengukoolitaja Raido Rõivas jagab oma kogemust köögimööblitootjaga, kelle sujuv ja läbimõeldud teenindusprotsess ületas ootusi igas etapis. Kogemus, millest võiks õppida iga projektipõhine teenusepakkuja.
  • ST
Sisuturundus
  • 26.03.25, 14:23
Üle 200 000 vastlakukli! Eestlased naudivad tähtpäevatoite üha pikema aja vältel

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele