Tehnoloogiaettevõte Hansab paigaldas Bauhofi kauplustesse VoCoVo kauplusesisese uuendusliku kommunikatsioonilahenduse, mis võimaldab pakkuda külastajatele paremat kliendikogemust.
- Hansab paigaldas Bauhofi kauplustesse VoCoCo kauplusesisese kommunikatsioonilahenduse
Kaupluse erinevates osakondades asuvad klienditeeninduse kutsunginupud, millega saab abi saamiseks klienditeenindaja kohale kutsuda. Töötajad kasutavad juhtmevabu peakomplekte, mis teeb klientidega suhtlemise lihtsaks. Kliendi jaoks on see kiire ja mugav lahendus, kuna ei pea töötajaid ise kauplusest otsima.
Klientide kvaliteetseks teenindamiseks on tagatud ka kaupluse töötajate omavaheline kiire suhtlus. Kerge ja vastupidava peakomplekti abil saavad kaupluse töötajad omavahel suhelda ja infot vahetada ka siis, kui nad asuvad erinevates osakondades, laos või kontoriruumides.
Süsteem võimaldab saada statistikat lahenduse kasutamise kohta, näiteks kui kiirelt reageerivad töötajad klientide kutsetele ja kui palju kulub aega ühe kliendi nõustamisele. See võimaldavad võtta vastu kaalutletud juhtimisotsuseid klienditeenindusprotsesside efektiivistamiseks.
Hansabi pakutud VoCoVo lahendus koosneb mitmest moodulist, mis on omavahel juhtmevabalt ühendatud ning mille abil saab süsteemi üles ehitada vastavalt iga kaupluse suurusele ja vajadustele.
Küsi lähemalt VoCoVo lahenduse kohta:
Ott Viirmann
Hansab AS kaubanduslahenduste valdkonnajuht
Telefon: +372 5667 8657
Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.