Digiposter OÜ omandas jaekaubanduses reklaamilahendusi teostava Ambient Media OÜ. Tehinguga saab Digiposter endale Viru Keskuse ja Solaris Keskuse kõikide meediapindade müügiõigused.
- Populaarne Tammsaare LED on nüüd Digiposter OÜ portfellis.
Hiljuti investeeris
Digiposter OÜ-sse Priit Pedanik, kellest sai ka ettevõtte juhatuse esimees. (
Loe artiklit Digiposter OÜ ostu kohta siit.) „Mul on hea meel vaid napilt kuu aega ametis olnuna teatada meie esimesest olulisest tehingust –
Ambient Media ostuga kasvame ärimahtudes ligi neli korda ja meediapindade arvus umbes poole võrra,” rääkis Pedanik.
Ambient Media ostuga saab Digiposter tugeva positsiooni kaubanduskeskuste meediapindade segmendis. Uue valdkonnana siseneb Digiposter ka kaubanduskeskuste ambient- ja pop-up-müügipindade turule. Lisaks lisandub ettevõtte portfelli 13 uut digitaalset müügiartiklit.
- Baltikumi suurim LED-ekraan Viru Keskuse aatriumis. Foto: Digiposter OÜ
Viru Keskuse reklaamipinnad
Viru Keskuses haldab Digiposter nüüdsest lisaks keskuse digiekraanidele ka pop-up müügipindasid, uksekleebiseid, siseraadiot ja erilahendusi. Viru Keskuses on kuus erinevat digitaalset meediatoodet: väli LED-ekraan Tammsaare pargi sissepääsu juures, väli digiekraan Hobujaama tänava poolse sissepääsu juures, sise-LED Laikmaa tänava poolse väljapääsu juures ning digipostrid keskuse parkimismajas ja keskuse üldaladel. Tõeliseks eksklusiivseks pärliks on aga Baltikumi suurim LED-ekraan Viru Keskuse aatriumis, mida läbib keskmiselt 40 000 inimest päevas.
- Viru Keskuse Laikmaa tn poolne ekraan. Foto: Digiposter OÜ
Priit Pedanik rääkis, et kaubanduskeskustega koostöö muutub nüüdseks Digiposter OÜ jaoks väga oluliseks ärisuunaks. "Olen varasemalt teinud koostööd pea kõigi Eestis tegutsevate kaubanduskeskustega. Rõõm on asuda taas Eesti parimate ning juhtivate keskuste teenistusse. Kavatseme hoida oma ettevõtte piisavalt väikese ja krapsakana, et suudaksime olemasolevaid koostööpartnereid teenindada personaalselt ning kvaliteetselt," lubas Priit Pedanik.
Digiposter omandas ka Solaris keskuse reklaampindade lepingu
Solaris Keskuses haldab Digiposter väli LED-ekraani hoone Estonia puiestee poolsel fassaadil, ümber maja asuvaid digipostreid, sise-LED-ekraani keskuse aatriumis, disainitänava LED-ekraani ja hulgaliselt digiekraane keskuse üldalal. Lisaks hakkab Digiposter OÜ tegelema ka Solarise pop-up müügipindade, esitluspindade ja muude BTL-lahendustega.
3 fotot
- Solaris Keskuse ekraanid (galerii). Fotod: Digiposter OÜ
Ambient Media omas ka kahte digitaalset välimeediapinda: Nõmme LED-ekraan aadressil Männiku tee 25 ning kesklinnas asuv Liivalaia 22 LED-ekraan. "Digitaalsed meediapinnad toome juba novembrist kaubamärgi Digiposter alla, et olla oma klientidele ja koostööpartneritele ühtse märgiga tuttav," rääkis Pedanik.
Digiposter on nüüd suuruselt kolmas digitaalse välimeedia operaator
Digiposter OÜ tooteportfellis on nüüdsest 70 digiekraani kaubanduskeskustes, 75 digipostrit jaekettides ja 7 suurt väliekraani. Kokku opereerib Digiposter OÜ üle 150 digitaalse meediapinna. Ettevõtte suurimateks koostööpartneriteks on Viru Keskus, Solaris , T1, Mustamäe Keskus, Kvartal, Eeden, Nautica, Lasnamäe Centrum, Maxima Eesti, COOP Eesti, Grossi toidukaubad jpt.
Lisainfo: Priit Pedanik, tel 504 3115,
[email protected],
www.digiposter.eeSeotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.