Kõige värskem Realiseerimiskeskuse kauplus aadressil Pärnu mnt 421 Foto: Realiseerimiskeskus
1990ndate järgses Eestis oli riik mattunud pankrotistunud ettevõttete laviini alla, millest paljud ostsid ära ettevõtjad Tõnu Eermann ja Tarmo Hansson. Pankrotistunud varade likvideerimisega käis kaasas ka erinevate laojääkide ja kaupade realiseerimine. “Saabus hetk, mil pankrotistunud ettevõtteid hakkas vähemaks jääma ning selleks hetkeks oli meie tegevus laiemale ringile teada – meile pakuti endiselt laojääke ja varusid,” meenutas Realiseerimiskeskuse juht Tõnu Eermann ettevõtte rajamise algusaega.
Colliers International tegevjuht Avo Rõõmussaar rääkis intervjuus, et järjest enam kasvab nende kaupluste formaatide hulk, mis keskenduvad odavale kaubale. Näiteks A1000, Lidl, Pepco, DEPO, Realiseerimiskeskus, Uuskasutuskeskus jne.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.