• 21.11.24, 09:37

Kuus prognoosi 2025. aasta toidukaupade hinnamuutustele

Järgmise aasta toiduainete hindu mõjutavad regiooni kõrgeimad energiahinnad, palgasurvest tingitud kasvavad tööjõukulud, tooraine maailmaturu hinnatõusud ning uued maksud ja maksutõusud, tõdesid toidutööstuste ja kaubanduse esindajad Toiduliidu korraldatud pressikonverentsil.
Jaanus Vihand, Ülo Kivine, Kristi Lomp, Sirje Potisepp, Ott Neeme, Silver Kaur
  • Jaanus Vihand, Ülo Kivine, Kristi Lomp, Sirje Potisepp, Ott Neeme, Silver Kaur Foto: Andras Kralla
Toiduliidu juhi Sirje Potisepa sõnul on toiduainete hinnad tõusnud viimase kolme aastaga 40%. „On olnud kiire hinnatõus ning see on probleemiks nii toidutootjatele kui ka tarbijatele. Samuti on kaubandus seda läbi oma hingeelu näinud numbrites,“ ütles ta.

Seotud lood

Uudised
  • 18.11.24, 11:04
Maxima Eesti: jaekaubanduse langust leevendavad saabuvad ostupühad
Euroopa Liidu liikmesriikide vaates on Eesti jaekaubanduse maht olnud viimastel kuudel kõige järsema langusega. Lähikuude tarbimist mõjutab suurte kampaaniate algus, mille edukus peitub selles, kuidas turuosalised teineteisest eristuda suudavad.
Uudised
  • 30.09.24, 10:47
Jaekaubandusettevõtete müügimaht on kaks aastat järjest vähenenud
Statistikaameti andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 2024. aasta augustis 889 miljonit eurot. Võrreldes eelmise aasta sama kuuga vähenes müügimaht 4 protsenti.
Uudised
  • 07.11.24, 10:32
Oktoobris lükkasid hinnatõusule hoogu toit ja teenused
Hinnad kerkisid oktoobris võrreldes aasta taguse ajaga 4,1 protsenti – kasvu vedasid toidukaubad ja teenused.
Uudised
  • 26.09.24, 16:37
Selveri juht Kristi Lomp: plaanime panustada e-Selverisse
Tuleval aastal on Selveri investeeringud pigem tagasihoidlikud, ent panustatakse e-Selverisse ning elatakse kaasa Robopoe projekti õnnestumisele Ülemiste linnakus.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele