„Olemasolevad brändid tulevad Ilulaadale sageli uute toodete või tootesarjadega, mis on äsja välja tulnud,“ lisab Vilbo.
Toodete valik Ilulaadale on pikk protsess, mis kestab ligi kolm kuud. „Tegelikult kogume aastaringselt mõtteid selle osas, millised tooted Ilulaadal võiksid olla esindatud. Huvi erinevate brändide poolt on suur,“ ütleb Vilbo ning lisab, et muuhulgas on alati esindatud Elizabeth Arden, L'Oréal Paris, Max Factor, Maybeline, Nivea, Garnier, Gillette ja Neutrogena, kodumaistest brändidest Nurme, JOIK, Puhas Loodus ja Signe.
Ilulaadal on müügil nii meigivahendid, lõhnad ja deodorandid, näo-, keha-, suu- ja juuksehooldustooted, tervisekaubad ning erinevad aksessuaarid, näiteks meigipintslid, juukseharjad ja sukkpüksid.
Dekoratiivkosmeetika poole pealt on müügitopis alati ripsmetušid, näohooldusest ühekordsed näomaskid, sealhulgas kangasmaskid.
Ilutoodete trend: multifunktsionaalsus
Kliendid eelistavad aina enam dekoratiivkosmeetikat, mis täidab korraga mitut ülesannet. Näiteks punane huulepulk, mis sobib ka põsepunaks ja lauvärviks.
Teiseks suunaks on Vilbo sõnul see, et toode peab olema lisaks hooldava funktsiooniga: „Ripsmetušilt oodatakse, et see tugevdab ja kaitseb ripsmekarvu, kuid samas ka pikendab ja paksendab. Sama lugu jumestuskreemidega ja teiste meigitoodetega.“
Müüginumbrite järgi on näha, et aasta-aastalt on suurenenud juuksemaskide müük. „Vanasti olid juuksehoolduses esikohal šampoon ja palsam, nüüd erinevad maskid, juukseõlid ja -seerumid,“ ütleb Vilbo.