Müügi kasvades suureneb ka säästetud raha – näiteks kuus 10 000 euro eest kaupa müües on aastane sääst boonusprogrammiga juba 394 eurot. Sealjuures on Montonio makselahendus Eesti turu üks soodsamate tehingutasude ning laiemate võimalustega teenus.
Pangalingid ja kaardimaksed on endiselt põhivajadus
Kuigi makselahenduste valik on laienenud, armastavad Eesti inimesed e-poes osteldes endiselt pangalinke. “Pangalinkide olemasolu on kohaliku e-kaupmehe jaoks baasvajadus, sest kliendid eeldavad mugavust ja usaldusväärsust,” sõnab Mettas.
Samas ei saa unustada ka kaardimakseid, mis on hädavajalikud just kestvuskaupu müüvatele ettevõtetele, kuna paljude eraklientide pangakaartidel on
ostukindlustus. Kaardimakse võimaluse puudumine võib kliendi viia ostu sooritama mõnest teisest e-poest, kust ta saab juurde täiendava kaitse ilma lisaraha maksmata.
Kui äri teha välisturgudel, siis tasub lisaks mõelda ka rahvusvahelistele makseviisidele, näiteks PayPal, sest tihti ei soovita oma kaardiandmeid igale poole sisestada. Samuti saab välisturgudel kasutada mujalgi tuntud brändina tegutseva Montonio lahendusi. Eesti ostjad on järjest rohkem võtnud kasutusele ka Apple Pay ja Google Pay teenuseid. Mettas rõhutab, et mitmekülgsed makseviisid on hädavajalikud, kuna need aitavad suurendada ostude arvu ning vältida olukorda, kus klient loobub ostust sobiva makseviisi puudumise tõttu.
Lihtsusta samme ja käi ise kogu protsess läbi
Iga e-poe juures on üheks kõige olulisemaks mõõdupuuks maksete konversioon ehk see, kui mitu klienti on ostukorvi pandud tooted ka reaalselt ära ostnud. Mida selgem on veebipoe ülesehitus ja kiirem makseprotsessi toetav tehnoloogia, seda vähem kliente ostukorvist tehingusse minekul kaotsi läheb. Seega tuleks eelistada teenusepakkujat, kellega klient peab läbima kõige vähem etappe.
Parima ülevaate kliendikogemusest saad siis, kui teed kogu ostuprotsessi algusest lõpuni ise läbi. See tähendab ka ostu reaalset vormistamist ja selle eest tasumist. Nii võivad praeguse lahenduse juures tulla välja kitsaskohad, mida ainult toote ostukorvi lisamisega ei pruugi avastada.
Kui peakski olema murekohti, mis vajavad lahendamist, siis reeglina saab probleemid kiiremini korda kohalike makselahenduste puhul. Samuti pakuvad kohalikud teenusepakkujad mugavust kõneleda emakeeles ning kasutajatuge, mis töötab samas ajavööndis. Nii ei lähe midagi tõlkes kaduma ja probleemi lahendamine käib sujuvamalt.
Kasuta ära kõiki boonuseid, mis kulusid alla toovad
Ühe lisamugavusena tasub uurida, kas makselahendus pakub sisseehitatud liidestust, et hallata saadetisi ja printida pakisilte näiteks SmartPosti, Omniva ja DPD pakiautomaatide jaoks. See võib vähendada e-poe alustamise ja pidamise kulusid sadade eurode võrra aastas. Tegemist on võimalusega, mis kuulub veel väheste teenusepakkujate pärusmaale, kuid näiteks Montonio on taolise liidestuse juba loonud.