Atria kontserni kuuluv Valga Lihatööstus
prognoosib käesoleva aasta Maks Moorits grilltoodete suviseks müügikasvuks
kolmandiku, kõige kiiremini kasvab toorvorstide tooterühm, teatas
firma.
Atria Baltic müügi- ja turundusdirektor Riina Aamisepa sõnul võib toorvorstide segmendi kasv ulatuda ligi pooleni. ”Toorvorstide populaarsus hakkas tõusma juba möödunud aastal, esimesed müüginumbrid näitavad, et käesoleval suvel kasvavad need tooted samas tempos,” lausus Aamisepp.
”Teine jätkuvalt kasvav grilltoodete grupp on grill-lihad ja šašlõkid, mille tarbimise kasvuks ootame sel aastal 40%,” sõnas Aamisepp.
”Müügitõus toimub üldise tarbimiskasvu ning mugavuse eelistamise arvelt – Eesti tarbija hindab uudsust, naturaalsust ja valmistamise lihtsust, mis Maks Moorits grillvorste ja grill-lihasid iseloomustab,” märkis Aamisepp.
Grilltooted moodustavad ligi pool Maks Moorits lihatööstuse suvehooaja valmistoodete käibest.
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.