Meie parimad klienditeenindajad ja müügiinimesed väärivad igal juhul tänu ja seega põimime elamused, kogemused ja teadmised kokku 22. aprillil Kultuurikatlas konverentsil Teenindus 2025 „Teeninduse vitamiinid“.
- Konverentsil Teenindus 2025 põimitakse kokku elamused, kogemused ja teadmised
Jagame sinu meeskonnale hea enesetunde vitamiine, sest kui teenindajal on hea tunne kandub see ka kliendini. Konverentsil esinevad teenindusvaldkonna koolitajad Alar Ojastu, Kerdu Lenear, psühholoog Erik Rüütel jpt
Teises sessioonis paneme letti hea kliendikogemuse vitamiinid, saad teada saladused, mida teised on kliendi jaoks välja mõelnud. Positiivse kliendikogemuse loomise saladused avaldavad näiteks Iizi kindlustusmaakler ja Enefit ja muidugi doktorikraadiga teenusedisainer Jana Kukk.
Kolmandas sessioonis jagame hea teeninduse vitamiine läbi kogemusõppe. Osaleja saab valida, kas vajab turgutust kontaktide loomisel/suhtlustehnikate arendamisel, raske kliendiga toimetulekuks või oma isiklike supervõimete avastamiseks. Töötubades saab erinevaid tehnikaid katsetada ja läbi kogemuse õppida. See teeb ühtlasi konverentsipäeva vaheldusrikkaks. Töötubade läbiviijad on valitud hoolikalt just selle järgi, mida nad ise kõige paremini oskavad.
Viimases sessioonis toome lavale mitmeid häid näiteid päris elust. Ise teenindussaalis töötavad Robert Põld (restoran), Katrin Muld (kauplus) ja müügikoolitaja Raido Rõivas löövad letti oma teenindushäkid.
Teeninduskonverents on kohtumispaik, et üheskoos nautida hommikukontserti, vahepalasid energiapauside ajal ja eriti maitsvaid vitamiine, mida pakub sel korral No Bananase uus CUT FRUIT tootesari.
Vaata konverentsi Teenindus 2025 programmi SIIN ja tule teeninduse ja müügimeeskonnaga kohale. Hetkel on veel saadaval 150 euro võrra soodsamad grupipiletid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.