• 10.09.07, 10:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kilekotid on kaupmehele oluline tuluallikas

Samal ajal kui mitmed maailma riigid on looduskeskkonna kaitseks keelustanud kauplustes kilekotid, on näiteks Rootsis kilekotid toidukauplustele oluline sissetulekuallikas.
Nii pole kauplustel mingit huvi kilekottide kasutamist vähendada, kirjutas Rootsi majandusuudiste portaal E24.se.
Rootsi jaemüüjad on kilekottide eest raha kasseerinud 1970nendatest aastatest saadik, et nagu toona põhjendati, kottide kasutamist vähendada. Korraks see tõesti vähenes, kuid seejärel on kilekottide kasutamine jälle kasvanud.
Näiteks müüb Rootsi Axfood, millele kuuluvad jaeketid Hemköp ja Willys, aastas 120 miljonit kotti, millest enamus on kilekotid. Tavaline kilekott maksab Rootsis ilma käibemaksuta 35 ööri. Kui klient maksab kilekoti eest 1,5 Rootsi krooni, teenib kaupmees iga koti pealt pärast käibemaksu mahaarvamist 85 ööri.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele