• 13.11.07, 13:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nõgene: Norde Centrum ajab mind närvi

Teater Vanemuise teatrijuhi Paavo Nõgese sõnul on võrreldes muu maailmaga teeninus Eestis üldiselt ikka väga hea aga õhtused toidupoe järjekorrad Norde Centrumis ajavad küll närvi.
Nõgene ütles, et teda ajab närvi kui õhtul peale tööd on Norde Centrumis järjekorrad kuni 20 minutit. Ometigi on seal umbes 12- 13 kassat, millest aga tööjõu puuduse või kokkuhoiu eesmärgil pannakse tööle kõigest pooled.
"Ma olen üsna rahulik inimene ja ei lase ennast häirida aga mind ajavad närvi pikad järjekorrad," ütles Paavo Nõgene pärast väikest mõttepausi. Kui on poes ette nähtud 12 või 13 kassat, siis võiks need ikka kõik töötada ka, märkis ta.
"Tallink ei osta ju kahte laeva ja ei jäta ühte neist sadamasse seisma," tõi Nõgene välja võrdluse selgitamaks olukorda, kus olemas on kõik tingimused paremaks ja efektiivsemaks teeninduseks, aga seda lihtsalt mingil põhjusel ei tehta.
Paavo Nõgene oma probleemiga poe poole pöördunud pole. Nagu ka kõik teised loodab ta, et äkki keegi teine kaebab poe juhatusele nende võimatu teeninduse kohta.
Üldiselt on Vanemuise teatrijuhi kogemused Eestis pakutava teenindusega positiivsed ja võrreldes muu maailmaga on tema sõnul teeninus Eestis ikka väga tugeval tasemel. Teisalt leiab ta, et selle võib mingil määral ka patriotismi alla liigitada. Eesti inimest peab Nõgene üsna heaks teenindajaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele