Parem hind, oluliselt suurem valik ja
kõikvõimalikud mudelid ning suurused tõukavad üha enam inimesi internetis
poodlema, kuid paraku on paljude inimeste jaoks internetipoed veel avastamata
maa.
Motivatsiooni tavakauplustele alternatiivi otsimiseks võiks siiski jaguda, avastusretkel näitavad valgust odav dollar, oluliselt parem valikuvõimalus ja konkurentsist alla viidud hinnad, kirjutas Tarbija 24.
Internetikaubamajadest kaupa Eestisse toimetava Netikuller.ee portaali esindaja Erki Tammemäe sõnul leiab internetist kauba kategooriast sõltumata soodsamaid hindu 25–70 protsendi ulatuses.
Suurimates netipoodides on müügil kaubad, mida Eestis ei müüda ning valik on meeletu – seda ka suuruste poole pealt, vaieldamatult maailma suurima kaubamaja tiitlit kandev meedium pakub poodlemisvõimalusi oma äranägemise järgi disainitud T-särgist ning lõpetades teosega «Kuidas küttida piisonit?»
Netikuller.ee andmetel arvastavad eestlased internetist peaaegu kõike – autoosadest pitspesu ja teemantideni, kurioosumitest võiks välja tuua veel kondoomiautomaadi ja koerte päikeseprillid.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.