AS Balbiino turundusjuht Teet
Anier kommenteeris eile A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noobi poolt välja öeldud
väidet, et reklaam ei mõjuta inimesi jooma, öeldes, et reklaam aitab kindlasti
nii õlut kui jäätist müüa.
„Ma ei tahaks siin Tarmo Noobiga vaidlema hakata, kui ta nii ütles, aga ma pean ütlema, et vaidleks sellele väitele vastu,“ sõnas Anier ning lisas, et selleks ju reklaame tehaksegi.
„Reklaam aitab kaupa müüa, kohati on selle tulemust lihtsalt raske mõõta.“ Küsimusele, kuidas on reklaam Balbiino tooteid aidanud müüa, vastas Anier, et otseselt ei ole uuringut tehtud ja ega uuring ka alati täpset tulemust ei näita. Balbiino teeb Anieri sõnul jäätisele, mis on selge impulsstoode ja mõjutatud tihti ilmast, reklaami hooajal ja enne hooaega. „Kui ikka vihma sajab ja reklaami on tehtud, siis müük ei lähe,“ ütles Anier.
Aripaev.ee küsis tänase päevaküsimuse raames: "Kas usute, et reklaam ei mõjuta õlletööstust?"
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.