• 12.11.08, 17:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Buy kõige raskemad ajad

Number üks elektroonikamüüja USAs teatas, et praegused ajad on kõige raskemad, mida nad iial varem näinud on.
Best Buy kärpis kasumiprognoose, süüdistades oluliselt nõrgenenud tarbijat, kes pole kulutama hakanud isegi pühadehooaja alguses.
"Meie 42 äritegevuse aasta jooksul pole me kunagi näinud nii raskeid aegu jaemüügiäris," teatas Best Buy president Brian Dunn oma avalduses. "Kliendid teevad dramaatilisi muudatusi selles, kui palju nad kulutavad ning me pole immuunsed sellistele jõududele."
Ettevõte ootab aastaseks müügisissetulekuks 43,7-45,5 miljardit dollarit (545-567 miljardit krooni) ehk 2,30-2,90 dollarit aktsia kohta. Samade poodide müüginumbrid peaksid kukkuma aastaga 1-8%. Ettevõtte eelmine prognoos oli 3,25-3,40 dollarit aktsia kohta. Analüütikud ootasid kasumit 3,03 dollarit aktsia kohta.
Jaemüüjate kasumitest moodustab pühadehooaja tulud 50% või isegi rohkem.
Best Buy (BBY) aktsia on uudiste peale kukkunud USAs täna 10%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.24, 09:50
Partner Kuukaardi makselahendused koguvad järjest suuremat populaarsust. Loe, mis need on!
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele