USA jaemüüjate jaoks oli hiljuti lõppenud
november kõige nutusem kuu terve selle aastakümne jooksul, kirjutas Financial
Times.
Poeketid nagu Macy´s, Gap ja Abercrombie Fitch teatasid kahekohalistest müüginumbrite kukkumisest.
Target, keda peetakse kuulsa Wal-Marti suurimaks konkurendiks, teatas müügi kukkumisest 10,4 protsenti, mis oli prognoositud 6-9-st protsendist mõnevõrra kõrgem. Macy'se müük vajust 13,3 protsenti, JC Penney kukkus 11,9 protsenti ja Kohl´s lausa 17,5 protsenti. Gapi müüginumbrid langesid 10 protsenti ning Abercrombie Fitch isegi 28 protsenti.
Ainus, kes tõepoolest paistab kõigi teiste hukatusest rasvast kasu lõikavat, on Wal-Mart, kes ületas isegi iseenda müügiprognoosi saavutades müüginumbrite 3,4protsendilise kasvu. Jaemüüja teatas, et kasv oli nii uute klientide arvus, kui ühe poeskäigu jooksul kulutatud rahasummas ning head hoogu andsid kindlasti ka alanenud kütusehinnad.
Ka Family Dollar ketil pole veel põhjust liiga mossis näoga ringi kõndida, sest müük möödunud kvartalis kasvas 2,1 protsenti.
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.