Säästumarket, kes mõne kuu eest alustas
logovahetusega, kinnitas, et uuring näitas, et kliendid kiitsid uue logo ja
kaupluste muutunud siseilme heaks. Logovahetusele investeeritud summa jättis
kett aga enda teada.
„Investeeringute suurust ei soovi hetkel kommenteerida,“ ütles Rimi ja Säästumarketi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja aripaev.ee-le antud kommentaaris. Tema sõnul on logovahetus ennast õigustanud ning 75% küsitletud Keila ja Viimsi uuenduse läbi teinud Säästumarketite 1200-st küsitletud kliendist olid toimunud muutustega rahul või väga rahul.
„Interjööri muutust hindas positiivseks 75% klientidest ja suurenenud sortimendiga olid rahul 71% küsitletutest,“ rääkis Mägioja ning lisas: „positiivsete muudatustena toodi eraldi välja senisest parem kaubavalik ning lühenenud järjekorrad.“
Logovahetuse ja uuenenud väljanägemise kasuks otsustati peale Rimi poolt läbi viidud tarbijauuringut, mis näitas, et paljud kliendid soovivad modernsema välimusega poode ja senisest Säästumarketi sortimendist pisut laiemat valikut. „Usume, et praegune majanduslik olukord soosib odavmüügikaupluste populaarsuse tõusu ja Säästumarketi uuenev kontseptsioon aitab sellele kaasa,“ lausus Mägioja.
Logovahetus kõikides kauplustes plaanitakse lõpule viia tuleva aasta sügiseks. Lisaks on ketil 2009. aasta esimeses pooles plaanis avada veel neli uut Säästumarketit.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.