• 03.07.09, 20:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuka küla kogemusega end välismaal ei müü

Eesti Konjunktuuriinstituudi direktori Marje Josingu sõnul on ettevõtete olukord hetkel normaalne ja firmad, kes tahavad konkurentsis püsida, peaksid rohkem pingutama või investeerima välismaa professionaalidesse.
„15 aastat oleme koolitanud ärijuhte ja meil on väga hea raamatupidamiskoolituse ajalugu, aga kui vaadata ettevõtte bilanssi või äriplaani, on see kohati õudust tekitav," nentis Josing. Ta lisas, et ettevõtjatel on olnud lihtne ajada äri buumi tingimustes, kuid peab mõistma, et selline aeg ei tule enam kunagi tagasi.
Josingu sõnul on välismaal tegelikult palju suurem konkurents ning vajadus hea äriidee järele on läinud palju teravamaks. „Kui võrrelda Eesti ettevõtteid välismaa omadega, on meil puudu turustamisoskustest, oma toodetele lisaväärtuse andmisest ning arusaamisest, mis on müüdava toote konkurentsieelis," lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele