Tarbijad on oma teenusevalikutes
teadlikumaks muutunud ja lahendavad tihti probleemid teenuse pakkujaga
tarbijakaitse poole pöördumata, kirjutab Postimees.
"Tarbijad on oma õigustest teadlikumad ning jõuavad ise teenusepakkujaga kokkuleppele, mistõttu pole neil otsest vajadust tarbijakaitseametisse pöörduda. Tavaliselt on teenusepakkuja olnud valmis pakkuma kompromissi - kas hüvitada kahju kinkekaardi või muu teenuse näol," ütles Kadri Kauksi tarbijakaitseameti avalike suhete osakonnast.
2009. aasta esimese poolaasta põhjal võib öelda, et kõige rohkem kaebuseid tuleb mitte teenuste, vaid just kaupade, eriti tehnikakaupade kohta, olgu nendeks siis arvutid, telefonid või kodumasinad.
Eelmisel aastal esitati tarbijakaitseametile kokku 2164 avaldust, millest lahendati 1957. Tarbijakaitseameti lahendatud avaldustest 207 edastati tarbijakaebuste komisjonile.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.