Harju Maakohtu esimees Helve Särgava ütles
Äripäeva päevaküsimusele vastates, et kõige kasulikum on reaalset soodustust
andev kliendikaart nagu seda on näiteks Säästukaart, mida naine ka kõige
rohkem kasutab.
"Loomulikult kõige kasulikum on see kliendikaart, mis annab reaalselt soodustust ja ka selle kliendikaardi kasutamine on kõige sõbralikum. See tähendab, et mul on sisenedes mingisse kaubandusvõrku kohe pilt selge, mis soodustust selle kliendikaardiga saan või kas on mõtet kasutada seda kliendikaarti," rääkis Särgava.
"Kliendikaarte on mul endal päris palju," tunnistas naine. "Kliendikaartide kohta tahan öelda, et minule kui kliendile oleks kõige sõbralikum see, kui ma ühte kliendikaarti saaksin kasutada kõikides kohtades, aga praegu on rahakott sõna otseses mõttes kõikidest kaartidest priske. Kõige arukam oleks see ID-kaardiga või pangakaardiga siduda. Öeldakse ju, et meil on e-ajastu."
Särgava lisas: "Kuna mu koduteele jääb Maksimarket, kust ma igapäeva toiduasjad ostan, siis selle tõttu on kindlasti minu jaoks kasutuse kohapealt number üks Säästukaart."
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.