Baltika Grupp avas Ukraina uusimates
kaubanduskeskustes kolm uut kauplust – Kiievi Dreamtowni keskuses Montoni ja
Mosaici ning Odessa Riviera keskuses Montoni poe, teatas ettevõte.
Tänase seisuga on Baltika Grupil Ukrainas kokku 23 kauplust, lisaks Montonile ja Mosaicile on esindatud ka Baltmani kaubamärk.
„Ukraina on Baltika Grupi jaoks suur ja oluline turg, kus avasime esimese poe 2000. aastal ning 2004. aastal valiti Montoni naistekollektsioon parimaks rahvusvaheliseks rõivakollektsiooniks. Ukraina atraktiivseimates kaubanduskeskustes Montoni ja Mosaici kaupluste avamine aitab meil tugevdada oma positsiooni ning jätkata kasvamist Ukraina turul,“ ütles Baltika Grupi jaekaubanduse divisjoni direktor Maire Milder. „Ukraina ostjad on nii Montoni, Mosaici kui ka Baltmani väga hästi vastu võtnud ning brändidel on palju lojaalseid kliente. Äsja avatud kokku enam kui 500-ruutmeetrised Ukraina suurimad ning ilusaimad Montoni ja Mosaici kauplused suurendavad püsiklientide arvu kindlasti veelgi.“
„Ukraina turu jaemüük moodustab 16% kogu Baltika Grupi jaemüügist ning Baltika näeb seal suurt kasvupotentsiaali. Kui vaadata Ukraina turu jaemüüki kohalikus valuutas, siis kasvas võrreldavate poodide müük tänavu 9 kuuga eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7% võrra, mis on praeguses majanduslikus olukorras väga hea tulemus,“ lisas Maire Milder.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.