Võrreldes varasemate aastatega langes üllatuslikult just suurte ja odavate kommipakkide läbimüük, vahendas AS Kalev Chocolate Factory kommunikatsioonijuht Ruth Roht.
Vastandina väga odavatele maiustustele langes ka hinnalisemate hõrgutiste müük. „Jõulutoodetest rääkides oli võrreldes eelmise aastaga märgata langustrendi suurema grammkaaluga kallimate toodete segmendis, mida varasematel aastatel osteti palju just firmakingitusteks,“ ütles Roht. Üldiselt möödus Kalevi jõulumüük ootuspäraselt ja kitsad ajad pole suuri maitseharjumuste muutust kaasa toonud.
Transrasvade skandaal pole Rohu sõnul Kalevile vähemalt siiani negatiivset tagasilööki andnud. „Sügisperiood on Kalevile aktiivne kampaaniate aeg, mille positiivset tulemust näitab ka Kalevi suurenenud turuosa perioodil oktoober-november AC Nielseni maiustuste jaeturu uuringu andmetel,“ lausus Roht. Detsembrikuu müüginumbritest ei ole veel kokkuvõtet tehtud.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.