• 08.04.10, 19:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku loodab mahlaga energiajookide võidukäiku

Jõhvikamahla sisaldavat Battery energiajooki turustav Saku Õlletehas ennustab nii Ameerikas kui ka Euroopas suurt populaarsust võitnud ehtsat mahla sisaldavate energiajookide võidukäiku ka Eestis.
Saku Õlletehase müügidirektor Margus Kastein ütles pressiteate vahendusel, et eelmisel aastal esimesena Eestis turule toodud ehtsa apelsinimahla sisaldusega Battery eneregiajoogi võttis turg hästi vastu. Aastataguse ajaga võrreldes kasvas Battery energiajoogi turuosa Nielseni andmetel märtsi lõpuks 7,4 protsendini.
Battery tootejuht Evelin Pae sõnul ulatub energiajookide turumaht Eestis 4 miljoni liitrini aastas. "Võrreldes õlleturuga, mille maht oli mullu umbes 110 liitrit, on see väike number. Samas on energiajookide näol tegemist väga kiiresti kasvava turuga. See ei ole iseloomulik mitte ainult Eesti joogitööstusele, vaid energiajoogi müüginumbrite kiire kasv on omane kogu maailmale," kommenteeris Pae Äripäevale.
Pae märkis, et Eesti energiajoogi turg on väga omapärane. "Kui mujal maailmas valitsevad turgu tuntud rahvusvahelised ja tugeva tuntusega brändid, n-ö A-klassi brändid, siis Eestis on olukord vastupidine. Turuliidri positsiooni hoiavad tuntud rahvusvaheliste energiajookide ees kohalikud tootjad ning hinnalt soodsamad B-klassi brändid."
Soome päritolu Battery, mis on põhjanaabrite juures rahalises arvestuses turuliider, loodab lähiaastatel tõusta Eestis kolme enim müüdava energiajoogi hulka.
Battery Cranberry sisaldab 20% jõhvika- ja õunamahla ning tavalisele Batteryle iseloomulikke toimeaineid kofeiini, gauaraani, tauriini, maltodekstriini ja b-vitamiini. Batterys on kohviga võrreldes oluliselt enam kofeiini, koolajookidega võrreldes on seda aga vähemalt kaks korda enam.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele