• 27.04.10, 19:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lihavainen: klient tahab Eesti toitu, meie raha teenida

Tänasel IV Toiduainetööstuse Aastakonverentsil tõdeti, et kuigi Eesti toit on oluline Eesti poodidele, on see eelkõige oluline tarbijale.
„Mitte, et minu soomlase mõistus ütleks, et Eesti tootja on tähtsam kui Poola või Leedu tootja, aga Eesti klient tahab Eesti toitu ja meie tahame raha teenida,“ võttis Prisma Peremarket AS tegevjuht Janne Lihavainen ausa ütlemisega arutluse Eesti toidu tähtsuse üle kokku. Ta lisas, et Prismale on Eesti toit sama tähtis kui tarbijale ning, et nende töö ongi uurida, mida klient osta tahab.
ETK juht Kati Kusmin lisas Rimi Eesti lihaga seonduvale juhtumile viidates, et see tuletas meelde kes või mis on äris tähis ning tekitas sellise ahhaa või üllatusmomendi, et eestlane ei olegi nii uimane midagi. „Kui ollakse mingi asja eest väljas suudetakse ka koonduda,“ lisas ta teema jätkuks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele