• 05.09.10, 13:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Shreki klaasid said ammu enne kampaania lõppu otsa

Kleepsude vastu vahetatavad Shreki klaaside komplekti kuuluvad kassi klaasid lõppesid R-Kioskitest juba augusti keskpaigaks, kuid teisedki klaasid olid otsas enne kampaania lõppu.
Sellist kassi klaaside rabamist ei osanud keegi ette näha, tunnistas Rautakirja Estonia kioskikaubanduse divisjoni turundusjuht Mart Rammo Äripäevale.
14. juunil alanud ja 5. septembril lõppeva kampaania kleebiseid soetati miljoneid, välja andsid R-Kioskid neid üle 2 miljoni. Tellitud oli 66 000 nelja erineva pildiga klaasi, millest oli neljapäevase seisuga välja antud üle 99%, täpsustas Rammo.
Küsimusele, millises mahus aitas Shreki-kampaania R-Kioski käivet tõsta, ei osanud Rammo veel vastata. "Seda on väga raske hinnata, kuna enne Shreki kampaania algust lõppes just eelmine R-kioski kogumiskampaania ja samuti käis eelmise aasta suvel üks teine kampaania. Kampaanaitoodete käive tõusis kindlasti, aga täpsemad analüüsid on veel töös," lausus ta.
Päris üks ühele mängukoerte, koera- ja kassipildiga tasside, pallide ja Shreki klaaside kampaaniaid võrrelda ei saa, leidis Rammo, kuna klaaside kogumiskampaania oli varasematest lühem ja teiseks ka kõige aktuaalsem, kuna samal ajal jooksis kinodes Shreki multikas. "Kindlasti oli kampaania edukas," lisas turundusjuht.
Kus Shreki klaase kampaania lõpuni jätkus, Rautakirja Estonia ei avaldanud. "Kõikidel kleepsukaartidel on kirjas, et kleepsukaarte saab klaasidevast vahetada 14.06.2010-05.09.2010 või kuni klaase jätkub," märkis ettevõtte turundusspetsialist Gisela Sau.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele