Delfi avas täna uue teenuse Delfi Diil, mille eesmärgiks on tuua kasutajateni iga päev uusi võimalikult soodsaid pakkumisi. Sama äri turuliider on Eestis Cherry.
Uut projekti opereerib Delfi koos Baltimaade ühe edukaima sooduspakkumisi vahendava ettevõttega Deal24 OÜ. Lähiajal avatakse sarnased teenused ka Lätis ja Leedus.
Delfi juhatuse esimehe Allan Sombri sõnul on ligi aasta eksisteerinud sooduspakkumiste turg Eestis väljumas lapsekingadest. Nii tarbijad, soodustuste pakkujad kui ka vahendajad on teenuse varajase arengustaadiumi läbinud ning nõrgemad lülid on ka välja praagitud.
"Tarbijad on teenuse omaks võtnud ning samuti on soodustuste pakkujad täna mõistmas paremini, millisel juhul antud võimalust oma toodete või teenuste heaks kasutada. Seetõttu otsustasime turule siseneda just praeguses faasis," märkis ta.
Delfi peab oma tugevuseks veebikeskkonna suurt kasutajate hulka ja usaldusväärsust. "Üle poole miljoni kasutaja tõttu sobivad Delfi Diili jaoks väga paljud pakkumised, mis jõuavad kiirelt suure hulga potentsiaalsete klientideni ning seetõttu on Delfi Diil suurima turundusjõuga sooduspakkumiste teenus," kinnitas Sombri.
"Me ei alusta Delfi Diili tegemist nullist, vaid kaasasime kogemuse ja usaldusväärsuse tõstmiseks antud valdkonnas eduka rahvusvahelise kogemusega partneri Deal24," lisas ta.
Delfi Diili partner Deal24 kuulub rahvusvahelisse ettevõtete gruppi Rebate Networks GmbH, mis opereerib sarnast teenust 29 riigis ja rohekm kui 300 linnas üle maailma, sh Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes.
Delfi on Eesti ja Baltimaade suurim internetiportaalide operaator, kellel on Eestis Emori uuringu TNS Metrix+ andmetel 524 000 kasutajat kuus. Delfi kuulub meediakontserni Ekspress Grupp.
Seotud lood
Läinud nädalal lõpetas sooduskupongide vahendaja Cherry Media tegevuse Eestis, Lätis ja Leedus. Läti ettevõtja Normunds Bergs, kes oli algusaegadel Läti Cherry osanik, loetles Läti rahvusringhäälingule üles vead, mis võisid tema hinnangul ettevõttele saatuslikuks saada.
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.