Soome konkurentsiamet on alustanud Soome kaubanduse struktuuri analüüsi, et uurida konkurentsi toimimist ning kaubanduse konsolideerumise võimalikke mõjusid toidukaupade hinnale Soomes, kirjutab Helsingin Sanomat.
Uuringufrima Nielsen andmeil on S-grupi turuosa Soome toidu- ja esmatarbekaupade turul 44% ja K-grupi turuosa 35%. Lähikauppa turuosa on ca 9% ning Lidli turuosa alla 5%.
Uuritakse ka tootjate arvamust selle kohta, kui lihtne või keeruline on saada oma tooteid kaupluste sortimenti.
Uuring peaks valmima aasta lõpuks ja selle põhjal saab konkurentsiamet anda soovitusi konkurentsi tõhustamiseks.
Läinud aastal oli toidu- ja esmatarbekaupade käive Soomes ca 14,5 mld eurot.
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.