ETK Grupi kolmanda kvartali netokäive oli 105,2 miljonit eurot, kasvades aastaga 8,3%.
ETK juhatuse esimehe Kati Kusmini sõnul on müügi kasvutempo võrreldes II kvartaliga aeglustunud. "Kuid vaatamata tarbijauuringutes ilmnevale tarbijate kindlustunde vähenemisele suurenes septembris üllatuslikult müügikasv taas, olles ETK grupis kvartali suurima kasvuga kuu," lisas ta.
Suurima osa grupi käibest moodustas III kvartalis kauplustekett Konsum, mille netokäive ulatus 48,7 miljoni euroni ning tõusis aastaga 14,3%. Konsumi ketti kuulub 69 kauplust, mida on neli kauplust enam kui aasta tagasi.
A ja O kaupluste netokäive oli vaadeldaval perioodil 24,4 miljonit eurot, mis on 2010. aastaga võrreldes 3,5% suurem. Ketti kuulus septembri lõpus 160 kauplust ehk kaks kauplust enam kui eelmisel aastal.
Maksimarketi kauplusteketi kolmanda kvartali netokäive 14,8 miljonit eurot on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes suurenenud 4,9% ning kaupluste arv jäänud samaks.
Toidu- ja esmatarbekaupade kauplusekettide osakaal ETK Grupi käibest käesoleva aasta III kvartali kokkuvõttes oli järgmine: Konsum 46%, A ja O 23%, Maksimarket 14%. Muude kaupluste käibe osakaal ETK Grupi käibest moodustas 17%.
Grupi üheksa kuu käive oli 290,3 miljonit eurot, mis on aastataguse perioodiga võrreldes 9,1% suurem.
Statistikaameti kaheksa kuu toidu- ja esmatarbekauba turu andmete alusel oli ETK turuosa 21%, sealhulgas spetsialiseerimata kaupluste osas – kus ülekaalus toidukaubad ja joogid –, 22,4%.
ETK püsikliendiprogrammi Säästukaarte oli septembri lõpu seisuga rohkem kui 343 000 kliendil. Säästukaardi klientide ostude osakaal kogu grupi jaekäibest moodustas 59%.
Eesti kapitalil põhinev Eesti Tarbijateühistute Keskühistu asutati 1917. aastal. ETK-le kuuluvad Maksimarketi, Konsumi, A ja O, E-Ehituskeskuse, Säästu, Meieri ja Säästukaardi kaubamärgid. ETK gruppi kuulub 364 müügiüksust üle Eesti.
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.