• 31.05.12, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTOD: Meie esimene seminar 

30. mail toimunud kaubandus.ee esimesel seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" räägiti põhjalikult, kuidas tabada trende ja, millist lisaväärtust klientidele pakkuda.
Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tutvustas uuringuid, mis nad on kaubanduskeskuste teemal läbi viinud.
Tallinna Kaubamaja ASi kaubamajade direktor Erkki Laugus tutvustas, milliseid lisaväärtusi pakutakse Tallinna Kaubamajas.
K-Rauta kaubandusdirektor Toomas Tauk rääkis poole aasta eest turule toodud paigaldusteenusest kui lisaväärtusest kliendile.   
EBS õppejõud ja psühholoog Anu Virovere lummas kuulajaid trendidega maailmast, näiteks sellest, kuidas maailm on välja vahetamas põhiväärtusi ning uuest renessansist.
Rimi Eesti Food ostudirektor Vaido Padumäe selgitas, millist lisaväärtust pakub private label ehk omamärgitoode kliendile.
Päeva lõpetas arutlusring, kus Aivar Voog, Rimi Eesti Food turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja, Toomas Tauk ja  Anu Virovere arutlesid teemal, kas kliendile pakutav lisaväärtus on lisamüük ja kuidas kommunikeerida kliendile pakutavaid lisaväärtusi. Suur tänu kõigile esinejatele ja osalejatele!
  
Seminar
6 fotot
  • Seminar

Seotud lood

Uudised
  • 30.05.12, 11:40
Uuring: Milline Tallinna keskus on enim kliente juurde saanud?
Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tõi seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" välja uuringu, millised Tallinna kaubanduskeskused on kliente juurde võitnud.
Uudised
  • 02.08.12, 14:10
Amservi Toyota esindust asub juhtima Toomas Tauk
Baltikumi ühe suurima autode edasimüügi ning teenindusega tegeleva kontserni, Amservi, Tallinnas asuvat Toyota esindust asus 1. augustist juhtima Toomas Tauk.
Uudised
  • 30.05.12, 11:25
TNS Emori uuring: Kuidas on muutnud hoiakud tööstuskaupade ostmisel?
Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tõi kaubandus.ee esimesel seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" välja hoiakud tööstuskaupade ostmisel 2002-2011.
Uudised
  • 30.05.12, 11:51
TNS Emori uuring: 60% Stockmanni klientidest ostab ka Viru Keskusest
Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tõi kaubandus.ee esimesel seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" välja uuringu tulemused, kui palju kliendid kattuvad Tallinna kaubanduskeskustel.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele