• 30.05.12, 11:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TNS Emori uuring: Kuidas on muutnud hoiakud tööstuskaupade ostmisel?

Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tõi kaubandus.ee esimesel seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" välja hoiakud tööstuskaupade ostmisel 2002-2011.
Uuringutest joonistub välja, et hinna olulisus on aasta-aastalt järjest kasvanud. Eriti kiire oli hinna olulisuse kasv alates masu algusest 2009. aastal.
Uuring tänavuse aasta kohta valmib augustis.
 

Seotud lood

Uudised
  • 30.05.12, 11:40
Uuring: Milline Tallinna keskus on enim kliente juurde saanud?
Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tõi seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" välja uuringu, millised Tallinna kaubanduskeskused on kliente juurde võitnud.
Uudised
  • 04.06.12, 15:56
Toomas Tauk: megatrendid, mida peab arvestama
Ehituskaupade keti K-Rauta kaubandusdirektor Toomas Tauk tõi kaubandus.ee esimesel seminaril välja megatrendid, millest lähtuvalt nemad arendavad klientidele lisaväärtusi.
Uudised
  • 31.05.12, 11:28
FOTOD: Meie esimene seminar 
30. mail toimunud kaubandus.ee esimesel seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" räägiti põhjalikult, kuidas tabada trende ja, millist lisaväärtust klientidele pakkuda.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele