Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tõi seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" välja uuringu, millised Tallinna kaubanduskeskused on kliente juurde võitnud.
Analüüsitud on aastaid 2009-2011. Voogi ütluste kohaselt on pärast laienduse valmimist kliente enim juurde saanud Rocca al Mare keskus, ka Kristiine Keskus on kliente juurde võitnud pärast laienduse valmismist 2010. aastal. Ülemiste Keskus on kliente veidi kaotanud.
Tallinna kaubanduskeskuste klientuuri laius: kaupade ostmine 2 kuu jooksul
Uuring tänavuse aasta kohta valmib augustis.
Seotud lood
Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tõi seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" välja uuringu, millised Tallinna kaubanduskeskused on kliente juurde võitnud.
Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tõi kaubandus.ee esimesel seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" välja hoiakud tööstuskaupade ostmisel 2002-2011.
Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tõi kaubandus.ee esimesel seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" välja uuringu tulemused, kui palju kliendid kattuvad Tallinna kaubanduskeskustel.
Ehituskaupade keti K-Rauta kaubandusdirektor Toomas Tauk tõi kaubandus.ee esimesel seminaril välja megatrendid, millest lähtuvalt nemad arendavad klientidele lisaväärtusi.
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.