Ehituskaupade keti K-Rauta kaubandusdirektor Toomas Tauk tõi kaubandus.ee esimesel seminaril välja megatrendid, millest lähtuvalt nemad arendavad klientidele lisaväärtusi.
Tauki sõnul on neile oluliseks jälgida 10 megatrendi, nendeks on:
1. Ostud on enam kaalutletud
2. Lihtsus on tagasi
3. Kodus olla on hea, ka puhkuse ajal
4. Vabaaja kasutamise hüved
5. Enamat väiksema kuluga
6. Kiirus & mugavus
7. aed on tähtis
8. energiasääst
9. ökosüsteemid ja tervis
10. Naised on aktiivsemad kui eales varem. Siia juurde lisas Tauk, et väga oluline on teada, et tänapäeval on naised koduehituses ja remontimises otsustajad
K-Rauta on ligi pool aastat pakkunud klientidele lisaväärtusena paigaldusteenust, mis tähendab, et kui klient ostab nende poest näiteks WC-poti, siis saab ta kohe kaasa osta ka paigaldusteenuse. Tauki sõnul pakub ettevõtte täna paigaldusteenust ligi 60le üksiktootele. TOPP 3 nende seast moodustavadki WC-pott, uksed ja õhksoojuspump.
Seotud lood
Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tõi seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" välja uuringu, millised Tallinna kaubanduskeskused on kliente juurde võitnud.
Baltikumi ühe suurima autode edasimüügi ning teenindusega tegeleva kontserni, Amservi, Tallinnas asuvat Toyota esindust asus 1. augustist juhtima Toomas Tauk.
Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tõi kaubandus.ee esimesel seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" välja hoiakud tööstuskaupade ostmisel 2002-2011.
Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tõi kaubandus.ee esimesel seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" välja uuringu tulemused, kui palju kliendid kattuvad Tallinna kaubanduskeskustel.
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.