• 05.06.12, 14:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cherry: maikuu oli läbi aegade edukaim

Juhtiv sotsiaalne ostukeskkond Cherry.ee lõi mais varasemad müügirekordid ning sama tegid ka Cherry Media grupi keskkonnad Lätis ja Leedus.
Eestis müüs Cherry maikuus 500 000 euro eest 29 457 voucherit ning tema turuosa oli 52%. Ülejäänud 48% jaotus kümmekonna konkurendi vahel, teatas ettevõte.
"Läinud kuul olid peamisteks kasvumootoriteks meie uuenenud veebikeskkond ja hoogsalt müünud reisipakkumised," kommenteeris tulemust Cherry Eesti tegevjuht Priit Tomp.
Kogu Cherry Media grupi müügikäive kolmes Balti riigis oli maikuus 2,4 miljonit eurot, mis on 20% kõrgem kui eelmise kuu rekord. Sellise kuukäibeni jõudis Cherry kahe aasta jooksul alates oma sünnist 2010. aasta mais. 
Tompi sõnul jätkub päevapakkumiste tööstusharu konsolideerumine – turg tervikuna kasvab ent pisemad tegijad kaovad. "Ka suurte välismaiste omanikega keskkonnad ei ole suutnud turuosa laiendada või on hoopis uksed kinni pannud. See näitab, et edu saavutavad vaid firmad, kes fokuseeruvad täpselt kohalike klientide vajadusele ja on samas piisavalt suured,“ lisas ta. 
"Täna oma 2. sünnipäeva tähistav Cherry on oluliselt laiendanud toodete ja teenuste valikut, mida tema kaudu osta saab ning muutunud tõeliseks „kaubamajaks“. Täna on klientidel iga päev võimalik valida keskmiselt 20 pakkumise hulgast – see on viis korda enam kui aasta tagasi. Üle poole meie käibest moodustavad nüüd kaubad ja reisiteenused,“ kirjeldab Tomp Cherry arenguid.
 
Ligi saja töötajaga Cherry Media grupi brutokäive ületas läinud aastal kolmes riigis 12 miljonit eurot. 2012 aasta brutokäibeks ennustab ettevõte 25-27 miljonit eurot ning tema turuosa ületab 50% kõigis kolmes riigis. Kokku on Cherryst ostnud Eestis rohkem kui 90 000 inimest ning säästnud tavahindadest ligi 6,9 miljonit eurot.
 

Seotud lood

Uudised
  • 30.05.16, 23:37
Läti ettevõtja: Cherry tegi neli suurt viga
Läinud nädalal lõpetas sooduskupongide vahendaja Cherry Media tegevuse Eestis, Lätis ja Leedus. Läti ettevõtja Normunds Bergs, kes oli algusaegadel Läti Cherry osanik, loetles Läti rahvusringhäälingule üles vead, mis võisid tema hinnangul ettevõttele saatuslikuks saada.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 15:25
Via Express – täpne ja turvaline transpordipartner nii tava- kui režiimkaupade veoks
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele