Rimi muutis hüpermarketites sigarettide müügikorraldust, mille tulemusel saab nüüdsest osta sigarette kaupluste infoletist. Kassade juures olevasse valikusse jääb alles kümme sigaretikaubamärki, mis on kättesaadavad vaid kassapidaja abil.
Rimi tegevjuhi Anders Lorentzsoni sõnul on sigaretimüügi ümberkorraldus järgmine samm Rimi terviseprogrammist “Sinu Tervise Heaks”, mille raames jagab ettevõte aastaringselt tarbijatele nõuandeid tervisliku toitumise ja elustiili toetuseks. “Rootsi jaekettides müüakse sigarette juba aastaid kaupluste infoletist, mille eesmärk on muuta sigareti ost noorte jaoks ebamugavamaks,” tõi Lorentzson näite.
Tegevjuhi sõnul on sigarettide uus müügikorraldus tekitanud esialgu ostlejates nurinat. “Saan suitsetajate nördimusest aru, kuid usume, et Rimi seisab õige asja eest,” ütles Lorentzson. “Paraku on see fakt, et suitsetamine kahjustab tervist ning loodame antud tegevuses poolehoidu just lapsevanematelt,” lisas Lorentzson.
Seotud lood
Ükski kauplustekett ei tohiks alahinnata oma rolli tarbijate toitumis- ja tervisekäitumise suunajatena.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.