• 14.09.12, 15:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kastein: trend on tarnijate ja kaupmeeste ühine äriplaan 

Saku Õlletehase juht Margus Kastein rääkis Best Salesi ja Äripäeva korraldatud Müügijuhtimise aastakonverentsil 2012, et maailmatrend on jaekaupmeeste ja tarnijate ühine äriplaan.
"Ühine äriplaan tähendab, et koos tuleb rääkida kategoooria kasvust, kuidas koos pakkuda tarbijatele rohkem ja seetõttu ka ise rohkem teenida," selgitas Kastein.
Kastein rääkis, et kohtus tänavu mais Roomas sir Terry Leahy’ga, kes on maailma ühe suurema jaemüügiketi Tesco endine juht. Ta esindas Saku Õlletehase juhi sõnul suurt jaekaubanduse vaadet.
Terry Leahy tõi kohtumisel välja oma põhiteesid:
* Parimad brändid ja parimad inimesed … meile ei meeldi nõrgad müüjad;
* Tarbijate rahulolu on tähtsam kui lepingutingimused;
* Ärge jätke probleeme lauale – kliendil on suva, tema ei pea ju midagi tegema;
* Head suhted kaupmeestega – ühine pikaajaline kasvustrateegia ja äriplaan;
* Be your industry benchmark!
Samuti tõi Kastein oma ettekandes välja Unileveri tegevjuhi Paul Polmani põhiteesi:
“If I can’t talk about habits, consumers, shoppers, point of purchase drivers, category profit, or the future for my category then the retailer will just ask me for more margin…”
Eesti keeles: Kui mul ei ole oma kliendiga võimalik rääkida tarbija käitumisest, poodlejatest, ostukäitumisest, kategooria kasumist, siis see jaekaupmees ei taha minult mitte midagi muud kui rohkem marginaali.
 
Saku Õlletehase juht Margus Kastein peab eriti edukateks järgmisi ettevõtteid: Carlsberg, Coca-Cola, Procter & Gamble, Nestle ja Unilever, sest neil on väärtused ja pikaajaline strateegia.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 12:04
Selveri Köök annab nõu: mida panna jõululauale!
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele