Euronicsi püsiklientide tšekkide ja kasutusjuhendite hoiustamise eest hoolitseb nüüd veebipood.
Euronics Baltic OÜ tegevjuhi Martin Pedai sõnul on ilmselt paljud inimesed puutunud kokku vajalike tšekkide ja juhendite kadumisega. „Uuenenud tehnikapood pakub sellele probleemile lihtsa lahenduse. Personaalne ostuajalugu koos elektrooniliste materjalidega salvestatakse digitaalselt ja sellele saab läbi interneti kõikjalt ligi. Seega on näiteks teie ostutšekk alati poes olemas ja mure korral tuleb lihtsalt tootega kauplusesse pöörduda,“ selgitab Pedai. Paberil ei pea enam midagi sahtlipõhjas hoidma ja see teeb ostja elu mugavamaks.
Uues veebipoes on täiustatud ka tootefiltreid, mis muudavad otsitava kauba leidmise senisest hõlpsamaks ja mahukas uudistesektsioon toob soovijani erinevad ülevaated ning võrdlused nii teksti kui video kujul.
Eesti suurimas internetipõhises elektroonikapoes on müügil ligi 7000 tooteartiklit. Soovi korral saab ka liisingulepingu vormistada arvuti eest lahkumata ning tellida kauba 1 € eest koju kätte.
Eestlane sooritab täna interneti kaudu veel väikese osa oma ostudest, kuid see on järjekindlalt muutumas. „Oleme veebipoega opereerinud juba kümme aastat ja näiteks viimase 12 kuuga on sealsed müügimahud kasvanud pea 20 protsenti,“ lisab Euronics Baltic OÜ tegevjuht.
Seotud lood
Nixor EE ASi tegevjuht Imre Reinson ütles, et e-tšekk on klientidele pakutav lisaväärtus, mis lähtub ettevõtte lojaalsusprogrammist.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.