Läti lennufirma AirBalticu kliendilojaalsusprogrami Baltic Miles tegevjuht Gabi Kool rääkis 17. oktoobril kaubanduse aastakongressil, et soovib kasvada Põhja- ja Ida-Euroopa edukaimaks.
Esmalt toonitas Kool, et Läti lennufirma airBaltic on lojaalsusprogrammi Baltic Miles 100% omanik, aga Baltic Miles on eraldi- ja iseseisev ettevõte oma juhtkonna ja majandusaasta aruandega.
Baltic Miles on:
* Esimene kõike Balti riike hõlmav kliendilojaalsusprogramm, millel on tänaseks palju erinevaid partnereid järgmistes valdkondades: reisimine, teenindus, pangandus ja finants ning kaubandus;
* Välja arenenud "sagedase lendaja boonusüsteemist";
* Täna tehakse 2/3 tehingutest juba mitte-lennundus-partneritega;
* Tänase seisuga teeb koostööd enam kui 180 partner-ettevõttega.
Baltic Milesi visioon:
* Olla kõige edukam kliendilojaalsusprogrammi arendav ja omav ettevõte Põhja- ja Ida-Euroopas, mis toetab juhtivaid lennundusfirmasid, kauplusi ja finantsinstitutsioone.
* BalticMilesi areng keskendub Balti riikidele, Soomele, Ukrainale ja Venemaale.
Baltic Milesi lähiaja strateegilised eesmärgid tähtsuse järjekorras:
1. Saada rohkem liikmeid-kaardiomanikke;
2. Saada rohkem partner-ettevõtteid;3. Ehitada jõuline meeskond;4. Harida turgu;5. Panna partner-ettevõtted aktiivsemalt tegutsema;6. Panna liikmed-kaardiomanikud aktiivsemalt tegutsema.
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.