Amserv Grupi üks omanikke Raivo Kütt lausus kaubandusjuhtide klubis, et Eesti riigi elektriautode ost on suur ämber.
“Kui rääkida elektriautodest, siis oleme alles alguses. See, et meie riik need ostis, oli suur ämber. See osutus kalliks. Kui auto maksab 36 000 eurot, inimene sai Kredexi kaudu ka toetust ca 18 000 eurot, kuid selle auto aku peab vastu maksimaalselt 5-6 aastat ja aku maksab 20 000 eurot. Kui tarbija sõidab selle autoga 5-6 aastat, siis peaks ta leidma 20 000 eurot, et auto edasi sõidaks ja uue aku saaks,” rääkis Kütt.
Amserv Grupi tegevjuht Mart Mägi hinnangul maksaks neile ühe elektriauto turule toomine ca 10 000 eurot, et koolitada välja ka kõik mehed süsteemis.”Saan aru, et riigil on ju huvi tõsta elektriautode osakaalu. Olen Raivoga nõus, et need väikesed elektriautod, mis juba turule on paisatud, need pole need autod, mida inimene ootab. Inimesele on ju oluline pigem kütusesääst, kui CO2 prevalveerimie. Täna inimesed ei muretse enam autode turvalisuse pärast, siht on võetud mujale, sellele, milline on auto ise, kas ühildub mobiiltelefoniga ja kas ta on piisavalt moodne. Mägi lisas, et eestlased on sellised, et kui läheb auto osuks, siis kõige tähtsam on ikkagi välimus ja see, kuidas masin ühildub tehniliste vidinatega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!