Bauhof plaanib investeerida kolme aasta jooksul Eesti turule 7 miljonit eurot.
Bauhof Group AS avas uuendatud kaupluse Keilas. Bauhofi Groupi ASi turundusdirektori Britte Maidra sõnul sai Keila kaupluse 16liikmeline kollektiiv komplekteeritud juba varasemalt ja sama meeskonnaga jätkavad nad ka uues kaupluses. Maidra sõnul on firmal plaanis järgneva 3 aasta jooksul investeerida 7 mln eurot.
Lisaks nüüdsele kaupluse uuendusele, avatakse kevadel ka senisest oluliselt suurem Aiaparadiis. Eelmise aasta majandusaruande järgi oli Bauhof Groupi AS ärikahjum ligi 3,5 miljonit eurot.
Bauhof Group ASi omanik on 51 protsendi ulatuses Rootsi pensionifond Askembla Growth Fund Kommanditbolag ja teised omanikud on Eesti eraisikud: Martin Petjärv, Mart Vau, Armin Kõomägi, Sven Mansberg ja Indrek Prants.
Bauhof on Eesti suurim jaekaubandusettevõte ehitusmaterjalide sektoris. Bauhofil on 12 kauplust Eestis ning 5 Leedus. Rahvusvahelisel DIY-kontseptsioonil põhinev Bauhofi kauplustekett pakub kvaliteetseid ehitus-, viimistlus-, aia- ja kodukaupu. Lisaks asjatundlikule ehitusmaterjalide valikule pakub Bauhof inspireerivat ostukeskkonda ja konkurentsitult soodsaimat kodu- ja ehituskaupade ostukorvi. Bauhof Grupi 2011. aasta käive oli ligi 90 mln eurot. Ettevõttes töötab 660 inimest.
Seotud lood
Täna avas uksed Maxima uus supermarket Tallinnas aadressil Smuuli tee 9, mille kaubavalik ja müügipind on seni pealinna Maximatest suurim. Sel aastal on Maxima uutesse kauplustesse investeerinud kokku ca 11 miljonit eurot ning loonud kokku pea 700 uut töökohta
Tallinnas Smuuli teel avatakse 29. novembril pealinna suurim Maxima kaubanduskeskus, mille ehitus läks maksma üle viie miljoni euro ning mis annab koos tsehhidega tööd 220 inimesele.
Elavnemine ehitusturul on turgutanud kõikide suuremate ehitusmaterjalide müüjate müügitulu ja annab neile lootust, et tänavu õnnestub eelmiste aastate kahjumt vähendada.
Ehitusmaterjalide ning aiakaupade müügiga tegeleva jaeketi Bauhof Groupi eelmise aasta käive moodustas 97,6 miljonit eurot, müük Eestis kasvas aastaga 10 protsenti.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.