Prisma ID-kaardi põhine püsikliendiprogrammiga on esimese kahe nädalaga liitunud 50 000 inimest, kes on sooritanud Prisma kauplustes 115 000 ostu.
„Kuna anname klientidele detsembrikuus ka topeltboonust, võib detsembris koguda ostudelt boonust kuni 10%,“ sõnas Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas. „Ilmselt on tavapärasest kõrgem boonuse teenimise võimalus üks oluline põhjus, miks oleme ületanud kõiki oma ootuseid ja kogunud esimese kahe nädalaga pea sama palju kliente kui meil Säästukaardi ajal oli.“
Palju tagasisidet on saanud ka asjaolu, et tegemist on ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammiga, mis ei koorma klientide rahakoti järjekordse plastikkaardiga. Püsikliendiprogrammiga liitumine on kõikidele soovijatele tasuta. Liituda saab Prisma kauplustes või internetis, Prisma Peremarketi kodulehel.
Esimese kahe nädala jooksul liitus programmiga 50 000 inimest, kes on sooritanud Prisma kauplustes üle 115 000 ostu.
Kuna püsikliendiprogrammiga liitunute keskmine ostukorv on tavapärasest kõrgem, moodustavad püsikliendikaardiga tehtud ostud Prisma kaupluse müükidest juba üle veerandi.
Prisma boonusprogramm Prisma Konto võimaldab tavakuudel saada ostudelt tagasi Prisma boonusraha vahemikus 0,5% kuni 5%. Mida suuremad on igakuised ostud Prismast, seda suurem on ka tagastatav Prisma boonus, mis arvutatakse igakuises ostusummast. Boonuse arvestamine toimub iga kalendrikuu eest eraldi. Prisma boonuspunktid, mida saab kasutada kõikides Prisma kauplustes ostude eest tasumisel, kantakse kliendi Kontole hiljemalt iga uue kalendrikuu kolmandaks kuupäevaks. Üks Prisma boonuspunkt võrdub rahalises vääringus ühe euroga.
Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb Soome, Eesti, Läti, Leedu ja Venemaa turgudel. Prisma on üks stabiilsemaid Eesti turul tegutsenud hüpermarketeid, alustades tegevust 2000. aastal. Prisma Peremarket annab Eestis tööd enam kui 1000le inimesele. Ettevõttel on Eestis 8 kauplust ja 1 restoranimaailm.
Eestis tegutsevad SOK tütarettevõtetena AS Prisma Peremarket ja AS Sokotel, mis tegutseb Sokos Hotel Viru kaubamärgi all.
Koos Soome tarbijateühistutega moodustab SOK S-Grupi. Rahvusvahelise S-Grupi tegevusvaldkondadeks on toidukaubandus, bensiini- ja teenindusjaamad, kaubamajad, hotellindus, autode ja autokaupade müük ning aiandus- ja põllumajandustooted. Tuntumatest brändidest kuuluvad S-Grupile Prisma, Sokos Hotel, S-Market, Alepa, Sale, ABC!, Sokos ja Agrimarket.
Seotud lood
Prisma Peremarket võttis kasutusele ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammi.
Prisma Peremarket alustab ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammiga, millega klientidel on võimalik ostudelt koguda kuni 5% boonust.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.